AKŞEHİR’DE TARIMSAL ZARARLILARA KARŞI ETKİN MÜCADELE

Akşehir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, kiraz ve elma bahçelerinde zararlılara karşı yürüttüğü erken uyarı çalışmalarını sürdürüyor. İlçe Müdürü Halil İbrahim Önder’in koordinasyonunda teknik ekipler, kiraz sineği, kahverengi kokarca, elma iç kurdu ve Akdeniz meyve sineğine yönelik izleme tuzakları kurarak düzenli kontroller yaptı.
Tuzaklardan elde edilen verilerle zararlı popülasyonlarının gelişimi takip ediliyor, mücadele zamanları doğru şekilde belirleniyor ve üreticiler zamanında bilgilendiriliyor. Bu sistem sayesinde hastalık ve zararlılarla mücadelede etkinlik artarken, gereksiz ilaç kullanımının önüne geçilerek çevre korunuyor ve ürün kalitesinin sürdürülebilirliği sağlanıyor.
İlçe Müdürlüğü, bölgenin önemli tarımsal ürünleri arasında yer alan kiraz ve elma başta olmak üzere tüm meyve bahçelerinde üreticilerin yanında olmaya ve bitki sağlığı çalışmalarını titizlikle yürütmeye devam ediyor.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


