BAŞKAN ALTAY’DAN KONYALILARA BOSTAN SETİ

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Balkonlar Bostan Olsun” projesi kapsamında başvuruda bulunan vatandaşlara bostan seti dağıtımları sürüyor. Başkan Uğur İbrahim Altay, Araplar Büyüksinan Pazar Alanı’nda gerçekleştirilen dağıtımda Konyalılarla buluşarak setleri takdim etti.
Şehirlerde insanların toprakla bağının kopmasının en büyük sorunlardan biri olduğunu vurgulayan Başkan Altay, “Çocuklarımız bitkilerin nerede yetiştiğini bilmiyor. Balkonlarımızda üretim olsun diye bu kampanyayı başlattık. Beklediğimizden çok daha fazla ilgi gördü. İlgi gösteren tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Başkan Altay, dağıtımların belirli periyotlarla devam ettiğini ifade ederek, “Vatandaşlarımız fidanlarımızdan faydalanacak, balkonlar güzelleşecek. Özellikle çocukların bu işle ilgilenmesini arzu ediyoruz. Bitkilerin de bir canlı olduğunu öğrenmiş olacaklar. Konya büyük güzellikler yaşıyor” diye konuştu.
Vatandaşlar da projeyi örnek bir çalışma olarak değerlendirerek Başkan Altay’a teşekkür etti.
Projede hak sahibi vatandaşlara teslimat bilgisi SMS yoluyla iletiliyor. Set içerisinde 2 saksı, 1 saksı tabağı, 26 litre torf, 3 biber fidesi, 2 domates fidesi ve 1 fesleğen fidesi bulunuyor. Dağıtımlar 21 Mayıs’a kadar sürecek.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


