BAŞKAN PEKYATIRMACI HOKEY TAKIMI İLE BULUŞTU

Selçuklu Belediyespor Hokey Takımı, 2025-2026 Açık Alan Süper Lig sezonunu ikinci sırada tamamlayarak Avrupa Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı. Takım, 19-24 Mayıs tarihleri arasında İtalya’da düzenlenecek şampiyona öncesinde Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı’yı ziyaret etti. Sporcular, Avrupa’dan kupa ile dönme sözü verdi.
Ziyarette sporcuların yanı sıra Hokey Takımı Antrenörü Ömer Faruk Özkan, Selçuklu Belediyespor Kulübü Başkanı Mustafa Yavuz Tezcan ve yönetim kurulu üyeleri de hazır bulundu.
Başkan Ahmet Pekyatırmacı, sporcuları tebrik ederek, “Bize büyük bir gurur yaşattınız. Süper Lig’de Konya’dan mücadele eden bir takımımızın olması ve Avrupa Şampiyonası’na katılmanız bizim için çok önemli. İnşallah Türkiye’ye güzel bir gurur yaşatacaksınız” dedi. Ayrıca Selçuklu’da spor yatırımlarının devam edeceğini ve Sporcu Seçme Yetiştirme Merkezi’nin yaz döneminde faaliyete geçeceğini vurguladı.
Kulüp Başkanı Mustafa Yavuz Tezcan ise, “Takım sporlarında ilk kez ülkemizi Avrupa Şampiyonası’nda temsil etme başarısını elde ettik. Siz her zaman gönlümüzün şampiyonusunuz” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, sporcuların Başkan Pekyatırmacı ile hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.

YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


