BEYŞEHİR HALK EĞİTİM MERKEZİ’NDEN YIL SONU SERGİSİ

Beyşehir Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü’nün 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Sergisi, yoğun katılım ve büyük bir ilgiyle açıldı. Sergide kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı birbirinden değerli eserler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
El emeği ve göz nuru ürünlerin yer aldığı sergide; üretmenin, öğrenmenin ve meslek edinmenin en güzel örnekleri sergilendi. Halk Eğitim Merkezleri, her yaştan vatandaşın kendini geliştirmesine, yeni beceriler kazanmasına ve üretime katkı sağlamasına önemli fırsatlar sunuyor.
Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, açılışta yaptığı konuşmada serginin hazırlanmasında emeği geçen Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü’ne, usta öğreticilere ve kursiyerlere teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi.

YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


