BİYODİZEL ÜRETİM TESİSİSİNDE YANGIN

Kayıt Tarihi: 13.05.2026 15:42 - Son Güncelleme: 16.06.2026 22:28 - Editör: Sümeyye Can
Mersin’in Akdeniz ilçesi Kazanlı Mahallesi’nde bulunan yağlı tohum işleme ve biyodizel üretim tesisinde yangın çıktı. Saat 14.30 sıralarında yakıt tankında başlayan yangın kısa sürede büyüdü.
Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekipler, alevleri kontrol altına almak için yoğun çaba harcıyor. Yangının çıkış nedeni henüz belirlenemedi.
Ayrıntılar geliyor...
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


