DOWN SENDROMLULAR FUTSAL MİLLİ TAKIMI KONYA’DA KAMPI TAMAMLADI

Amerika Birleşik Devletleri’nin Teksas eyaletinde 25 Temmuz-2 Ağustos tarihleri arasında düzenlenecek Dünya Kupası öncesinde Down Sendromlular Futsal Milli Takımı, hazırlıklarının ikinci etap kampını Konya’da tamamladı. Konya Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde gerçekleşen kamp, milli takım için önemli bir hazırlık süreci oldu.
Olimpiyat ikinciliği, dünya üçüncülüğü ve Avrupa Şampiyonluğu gibi başarıları bulunan özel milli takım, her büyük turnuva öncesinde olduğu gibi bu kez de Konya’nın modern spor tesislerinden ve güçlü altyapısından faydalandı.
Takımın teknik sorumlusu İbrahim Acar, Konya’da olmaktan duydukları mutluluğu dile getirerek, “Konya Büyükşehir Belediyemiz son 7 yıldır bizi misafir ediyor. Bu yüzden Uğur Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Konya bizim için çok önemli bir şehir” dedi. Acar ayrıca, “İnşallah ülkemize altın madalya getirmek ve İstiklal Marşımızı bütün dünyaya dinletmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.
Takım kaptanı Birkan Dikici ise kamp sürecinde günde çift antrenman yaptıklarını belirterek, “Burada hedefimiz olan Dünya Şampiyonluğu için çalışıyoruz. İnşallah kupayı alıp döneriz. Sayın Uğur İbrahim Altay başkanımıza desteklerinden dolayı çok teşekkür ederiz” açıklamasını yaptı.
Milli oyuncular Resul Orakçı ve Oğulcan Öztürk de Konya’da verimli bir kamp dönemi geçirdiklerini vurgulayarak, Amerika’dan kupa almadan dönmeyeceklerini söyledi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

