GENÇLER KONYA’DA POLİTİKA ÖNERİLERİ SUNACAK

Konya Büyükşehir Belediyesi, gençlerin karar alma süreçlerine katılımını güçlendirmeyi hedefleyen Türkiye Gençlik Savunuculuk Forumu’na ev sahipliği yapacak. Avrupa Birliği Erasmus+ Programı kapsamında yürütülen Speak Up Youth projesi çerçevesinde düzenlenecek forum, 24-29 Haziran 2026 tarihleri arasında Konya’da yapılacak.
Türkiye’nin yedi bölgesinden ve proje ortağı ülkelerden gelecek 18-30 yaş aralığındaki 49 genç, altı gün boyunca savunuculuk, politika geliştirme ve demokratik katılım üzerine yoğun bir programda yer alacak. Katılımcılar, politika geliştirme süreçleri ve karar alma mekanizmalarına katılım konularında eğitimler alacak, Avrupa Konseyi gençlik oturumu modeline dayalı simülasyonlara katılacak ve karar alıcılarla doğrudan diyalog kurma fırsatı bulacak.

YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

