KARATAYLI MİLLİ SPORCU BALKANLARDAN BOŞ DÖNMEDİ

Karatay Belediye Spor Kulübü Masa Tenisi Takımı sporcusu Muhammet Sait Oğuz, milli formayla Balkanlar'da yaptığı mücadeleden ikincilikle elde etti.
KARATAYLI MİLLİ SPORCU BALKANLARDAN BOŞ DÖNMEDİ
Kayıt Tarihi: 02.06.2026 14:10 - Son Güncelleme: 18.06.2026 16:23 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Bulgaristan'ın Albena kentinde 27-31 Mayıs tarihlerinde düzenlenen yarışmaya Konya'nın Karatay ilçesine bağlı Karatay Belediye Spor Kulübünde yetişen Masa Tenisi Takımı sporcusu Muhammet Sait Oğuz, milli formayla Türkiye'yi temsil etti.

Bulgaristan’ın ev sahipliğinde düzenlenen uluslararası organizasyonda U-13 ve Çift erkekler kategorisinde mücadele eden Oğuz, U-13'de ikincilik Çift Erkekler kategorisinde üçüncülük elde ederek Türkiye'yi onurlandırdı. 

BAŞKAN KILCA "YÜREKTEN KUTLUYORUM"

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay Belediyesi olarak gençlerimizin sporla iç içe büyümesi ve uluslararası arenalarda ülkemizi temsil etmesi için tüm imkânların kullanıldığını belirterek "“Bulgaristan’da düzenlenen U11-U13 Masa Tenisi Balkan Şampiyonası’nda ülkemizi ve Karatay Belediyespor’umuzu başarıyla temsil eden sporcumuz Muhammed Said Oğuz’uyürekten kutluyorum. Takımlar kategorisinde Balkan ikinciliği, Çift Erkekler kategorisinde ise Balkan üçüncülüğü elde ederek bizlere büyük bir gurur yaşattı." dedi.

Belediyenin genç sporcuları desteklemeye devam edeceğini söyleyerek "Bu anlamlı başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi ve ailesini de tebrik ediyor, tüm sporcularımıza gelecekteki müsabakalarında üstün başarılar diliyorum.” diyerek sözlerini tamamladı.

ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler