KARATAYLI MİLLİ SPORCU BALKANLARDAN BOŞ DÖNMEDİ

Bulgaristan'ın Albena kentinde 27-31 Mayıs tarihlerinde düzenlenen yarışmaya Konya'nın Karatay ilçesine bağlı Karatay Belediye Spor Kulübünde yetişen Masa Tenisi Takımı sporcusu Muhammet Sait Oğuz, milli formayla Türkiye'yi temsil etti.
Bulgaristan’ın ev sahipliğinde düzenlenen uluslararası organizasyonda U-13 ve Çift erkekler kategorisinde mücadele eden Oğuz, U-13'de ikincilik Çift Erkekler kategorisinde üçüncülük elde ederek Türkiye'yi onurlandırdı.
BAŞKAN KILCA "YÜREKTEN KUTLUYORUM"
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay Belediyesi olarak gençlerimizin sporla iç içe büyümesi ve uluslararası arenalarda ülkemizi temsil etmesi için tüm imkânların kullanıldığını belirterek "“Bulgaristan’da düzenlenen U11-U13 Masa Tenisi Balkan Şampiyonası’nda ülkemizi ve Karatay Belediyespor’umuzu başarıyla temsil eden sporcumuz Muhammed Said Oğuz’uyürekten kutluyorum. Takımlar kategorisinde Balkan ikinciliği, Çift Erkekler kategorisinde ise Balkan üçüncülüğü elde ederek bizlere büyük bir gurur yaşattı." dedi.
Belediyenin genç sporcuları desteklemeye devam edeceğini söyleyerek "Bu anlamlı başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi ve ailesini de tebrik ediyor, tüm sporcularımıza gelecekteki müsabakalarında üstün başarılar diliyorum.” diyerek sözlerini tamamladı.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


