KONYA BÜYÜKŞEHİR STADYUMU YENİ SEZONA HAZIRLANIYOR

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Türkiye’nin en modern stadyumlarından biri olan Konya Büyükşehir Stadyumu’nu yeni sezona hazırladıklarını duyurdu. Sporcuların güvenli ve kaliteli zeminde mücadele etmesinin en önemli öncelikleri olduğunu belirten Altay, saha zemininde hibrit çim sisteminin ikinci kez yenilendiğini ifade etti.
Başkan Altay, “Bu çalışma ile sahada oluşan organik tabakayı temizleyecek, hibrit lifleri yeniden yüzeye çıkaracak ve zeminin oyun kalitesini artırmış olacağız. Böylece hem sporcularımız hem de taraftarlarımız için daha kaliteli bir futbol ortamı oluşturmayı hedefliyoruz” dedi.
Yapılan çalışmalar kapsamında sahanın mevcut durumuna göre 3 ila 5 santimetre arasında kazı işlemi gerçekleştirilecek. Ardından yıkanmış ve elenmiş dere kumu serilecek, son aşamada ise çim tohumu ekilerek saha yeni sezona hazır hale getirilecek. Çalışmaların birkaç hafta içinde tamamlanması planlanıyor.
Konya Büyükşehir Stadyumu, bugüne kadar birçok ulusal ve uluslararası organizasyona ev sahipliği yaparken, yeni sezonda da en üst standartlarda futbol karşılaşmalarına hazır olacak.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


