KONYA’DA İKLİM GÜNÜ ÇÖP TOPLAYARAK KUTLANDI

Meram Belediyesi, 15 Mayıs Dünya İklim Günü kapsamında Necmettin Erbakan Üniversitesi Kimya Eğitimi Anabilim Dalı öğrencileriyle anlamlı bir etkinliğe imza attı. Belediye ekipleri ve üniversite öğrencileri Gödene Mahallesi’nde kapsamlı bir çevre temizliği ve atık toplama çalışması gerçekleştirdi.
Etkinlikte plastik, cam, metal, kağıt ve çeşitli ambalaj atıkları toplanarak geri dönüşüm süreçlerine kazandırıldı. Katılımcılara tek kullanımlık plastiklerin çevreye verdiği zararlar, geri dönüşümün önemi ve sıfır atık yaklaşımının günlük yaşamda uygulanabilirliği konusunda bilgilendirmeler yapıldı.

Program kapsamında öğrenciler Meram Belediyesi Gödene Sıfır Atık Noktası’nı da ziyaret ederek belediyenin çevre ve geri dönüşüm alanındaki çalışmaları hakkında bilgi aldı. Ayrıca büyük ilgi gören “Meram Çevre Kart” projesi gençlere tanıtıldı.
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, çevre ve sıfır atık politikalarının belediyecilik anlayışlarının temel unsurlarından biri olduğunu vurgulayarak, “Daha temiz bir çevre, daha sağlıklı bir toplum ve daha güçlü bir gelecek için çevre yatırımlarımıza, sıfır atık projelerimize ve farkındalık çalışmalarımıza büyük önem veriyoruz” dedi.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


