KONYA’DA TURİZM STRATEJİSİ GÖRÜŞÜLDÜ

Konya’nın sahip olduğu tarihi, kültürel ve doğal zenginliklerin ulusal ve uluslararası alanda daha etkin tanıtılması amacıyla düzenlenen 8. İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı, Vali İbrahim Akın’ın başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda, Konya’nın turizmde marka değerinin yükseltilmesi, tanıtım faaliyetlerinin güçlendirilmesi ve yürütülen çalışmaların daha koordineli bir yapıya kavuşturulması konuları görüşüldü.
İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü ile Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı tarafından yapılan sunumlarda, 2026 yılı içerisinde gerçekleştirilen ve planlanan etkinlikler değerlendirildi. Özellikle 18-26 Temmuz 2026 tarihleri arasında Konya’da düzenlenecek Kültür Yolu Festivali toplantının en önemli gündem maddelerinden biri oldu.
Ayrıca Konya’nın turizm hareketliliğini artırmaya yönelik ilave etkinlikler ve ilçelerde alternatif turizmin geliştirilmesine yönelik faaliyetler hakkında görüş ve öneriler paylaşıldı. Katılımcılar, Konya’nın sahip olduğu zenginliklerin daha geniş kitlelere ulaştırılması için ortak çalışmaların önemine dikkat çekti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

