KONYARAY İÇİN KAMULAŞTIRMA YAPILDI

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, TCDD ve Konya Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde hayata geçirilen 23 kilometrelik KONYARAY Banliyö Hattı Projesi, raylı sistemle birlikte karayolu yatırımlarını da içeriyor. Proje kapsamında Demiryolu Caddesi’nden Ankara Yolu’na uzanan yaklaşık 9 kilometrelik kesintisiz ulaşım koridoru oluşturuluyor.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, kamulaştırma sürecinin vatandaşlarla tam mutabakat içinde yürütüldüğünü belirterek, Meram Armağan Mahallesi’nde 40 bağımsız bölümün kamulaştırıldığını açıkladı. Altay, “Bu düzenleme ile Havzan Mahallesi’ne gidecek vatandaşlarımızı diğer caddelere yönlendirmeden doğrudan Demiryolu Caddesi’nden bağlamış olacağız. Böylece hem Demiryolu Caddesi kesintisiz hale gelecek hem de Hocafakih ve Meram Yeni Yol Caddelerindeki trafik yükü azalacak” dedi.
Başkan Altay ayrıca 1. Organize Sanayi ve Marangozlar Sanayi’nde de kamulaştırmalar yapıldığını hatırlatarak, “Banliyö hattı ile birlikte ilerleyen Demiryolu Caddesi’ndeki kesintisiz ulaşım çalışmaları sayesinde hem zamandan tasarruf edilecek hem de şehir içi trafiği önemli ölçüde rahatlayacak” ifadelerini kullandı.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

