ÖSYM, SINAVA GEÇ KALAN ADAYLARIN GÖRÜNTÜLERİNİ İNCELEMEYE ALDI

20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nda (YKS) bazı adayların sınava geç kaldığı anlara ilişkin görüntüler sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Kapıların saat 10.00’da kapatılması nedeniyle birkaç saniye ile sınavı kaçıran adayların görüntüleri kamuoyunda tartışma konusu oldu.
ÖSYM, gündeme gelen bu görüntülerle ilgili inceleme başlattığını duyurdu. Kurum yetkilileri, sınava geç kalan adayların yaşadığı sürecin detaylarını araştırarak herhangi bir ihmal veya suistimal olup olmadığını belirlemeye çalışıyor.
Sosyal medyada paylaşılan videoların ardından kamuoyunda farklı görüşler ortaya çıktı. Bir kesim adayların mağduriyet yaşadığını savunurken, diğer kesim sınav kurallarının önceden açıklandığını ve adayların zamanında sınav merkezlerinde bulunması gerektiğini dile getirdi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

