ÖSYM, SINAVA GEÇ KALAN ADAYLARIN GÖRÜNTÜLERİNİ İNCELEMEYE ALDI

Yükseköğretim Kurumları Sınavı’na geç kalan adayların sosyal medyada gündem olan görüntüleri ÖSYM tarafından inceleme altına alındı. Kurum, olası ihmal ve suistimal iddialarını araştırıyor.
ÖSYM, SINAVA GEÇ KALAN ADAYLARIN GÖRÜNTÜLERİNİ İNCELEMEYE ALDI
Kayıt Tarihi: 22.06.2026 10:03 - Son Güncelleme: 24.06.2026 20:27 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nda (YKS) bazı adayların sınava geç kaldığı anlara ilişkin görüntüler sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Kapıların saat 10.00’da kapatılması nedeniyle birkaç saniye ile sınavı kaçıran adayların görüntüleri kamuoyunda tartışma konusu oldu.  

ÖSYM, gündeme gelen bu görüntülerle ilgili inceleme başlattığını duyurdu. Kurum yetkilileri, sınava geç kalan adayların yaşadığı sürecin detaylarını araştırarak herhangi bir ihmal veya suistimal olup olmadığını belirlemeye çalışıyor.  

Sosyal medyada paylaşılan videoların ardından kamuoyunda farklı görüşler ortaya çıktı. Bir kesim adayların mağduriyet yaşadığını savunurken, diğer kesim sınav kurallarının önceden açıklandığını ve adayların zamanında sınav merkezlerinde bulunması gerektiğini dile getirdi.  


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler