Otomobilin çarptığı yaya öldü
Ordu'nun Fatsa ilçesinde bir kişinin öldüğü trafik kazasının ardından kaçan otomobil sürücüsü, jandarmaya teslim oldu.

Kayıt Tarihi: 16.10.2024 15:14 - Son Güncelleme: 17.06.2026 03:15 - Editör:
Bolaman Mahallesi'nde 11 Ekim'de, Nazife Karaca'ya otomobiliyle çarptıktan sonra kaçan sürücü A.K. (55), Fatsa İlçe Jandarma Komutanlığına gitti.
Gözaltına alınan A.K, jandarmadaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
Sürücü A.K, çıkarıldığı hakimlikçe adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
A.K. yönetimindeki 61 AHV 647 plakalı otomobil, 11 Ekim'de Bolaman Mahallesi'nde yaya geçidinden yolun karşına geçmeye çalışan Nazife Karaca'ya (59) çarpmıştı. Ağır yaralanan Karaca, 112 Acil Sağlık ekiplerince kaldırıldığı Fatsa Devlet Hastanesi'nde yaşamını yitirmişti.
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


