SINIFTA KALDI MÜDÜRÜ TEHDİT ETTİ: SON KARARI MAHKEME VERDİ

İstanbul’da sınıfta kaldığı için müdür yardımcısını tehdit eden lise öğrencisi hakkında mahkeme, okul değiştirme ve rehabilitasyon kararı verdi.
SINIFTA KALDI MÜDÜRÜ TEHDİT ETTİ: SON KARARI MAHKEME VERDİ
Kayıt Tarihi: 03.06.2026 12:30 - Son Güncelleme: 18.06.2026 16:20 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Tuzla Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde görev yapan müdür yardımcısı Ö.A, öğrencisi H.D’nin WhatsApp üzerinden kendisine tehdit mesajı gönderdiğini belirterek polis merkezine başvurdu. Mesajda, daha önce öğrencisi tarafından bıçaklanarak hayatını kaybeden öğretmen Fatma Hoca’ya atıf yapılması dikkat çekti.

İstanbul Anadolu Aile Mahkemesi, öğrencinin 3 ay boyunca öfke kontrolü, stresle başa çıkma ve şiddeti önlemeye yönelik eğitim programlarına katılmasına hükmetti. Ayrıca meslek edinme kurslarına yönlendirilmesine karar verildi.

OKUL DEĞİŞİKLİĞİ TEDBİRİ

Mahkeme, öğrencinin aynı çevrede kalmasının suça sürüklenme riskini artıracağını belirterek okul değiştirilmesine karar verdi. Kararda, çocukların cezalandırılmasından ziyade onları suça sürükleyen unsurlardan uzaklaştırmanın önemine vurgu yapıldı.

Son dönemde çocukların suça sürüklenme hızının arttığına dikkat çekilen kararda, yeni yasal düzenlemelerle kamu barışının sağlanmasının hedeflendiği ifade edildi. Hakimlerin mevcut düzenlemeleri kamu barışı çerçevesinde yorumlamasının çözüm sürecini hızlandıracağı belirtildi.


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler