TAG SÜRÜCÜLERİ VAZGEÇMİYOR: DAVA ÜST MAHKEMEYE TAŞINIYOR

İstanbul 14’üncü Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görülen davada, TAG uygulamasına yönelik açılan dosyada mahkeme heyeti davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine hükmetti. Daha önce benzer kararların İstinaf Mahkemesi tarafından kaldırıldığını hatırlatan TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, dosyanın yeniden üst mahkemeye taşınacağını açıkladı.
Öktem, duruşma sonrası yaptığı açıklamada, “Taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik tedbir talebi reddedildi. Genel olarak davanın kısmen kabul kısmen reddine karar verildi. 2024’te verilen benzer karar, İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılmıştı. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunacağız” dedi.
TAG Kurucusu, hukuki sürece olan güvenlerini vurgulayarak, “Haklılığımızın bir kez daha tescil edileceğine inanıyoruz. Bu süreç boyunca bize güvenen ve destek veren TAG ailesine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

