TAG SÜRÜCÜLERİ VAZGEÇMİYOR: DAVA ÜST MAHKEMEYE TAŞINIYOR

Martı’nın TAG uygulamasına ilişkin davada verilen kararın ardından dosya üçüncü kez İstinaf Mahkemesi’ne götürülüyor. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, hukuki sürece güvenlerinin tam olduğunu söyledi.
TAG SÜRÜCÜLERİ VAZGEÇMİYOR: DAVA ÜST MAHKEMEYE TAŞINIYOR
Kayıt Tarihi: 24.06.2026 14:10 - Son Güncelleme: 24.06.2026 20:27 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

İstanbul 14’üncü Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görülen davada, TAG uygulamasına yönelik açılan dosyada mahkeme heyeti davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine hükmetti. Daha önce benzer kararların İstinaf Mahkemesi tarafından kaldırıldığını hatırlatan TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, dosyanın yeniden üst mahkemeye taşınacağını açıkladı.  

Öktem, duruşma sonrası yaptığı açıklamada, “Taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik tedbir talebi reddedildi. Genel olarak davanın kısmen kabul kısmen reddine karar verildi. 2024’te verilen benzer karar, İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılmıştı. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunacağız” dedi.  

TAG Kurucusu, hukuki sürece olan güvenlerini vurgulayarak, “Haklılığımızın bir kez daha tescil edileceğine inanıyoruz. Bu süreç boyunca bize güvenen ve destek veren TAG ailesine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.  


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler