TÜRK VATANDAŞLARIN TESTİ NEGATİF ÇIKTI

Dünyada endişeye yol açan hantavirüs vakalarının görüldüğü MV Hondius gemisinde üç kişinin hayatını kaybetmesinin ardından Türkiye harekete geçti. Tahliye operasyonu kapsamında gemide bulunan 3 Türk vatandaşı ambulans uçakla Türkiye’ye getirilerek karantina altına alındı.
Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarla ilgili yaptığı açıklamada test sonuçlarının negatif çıktığını duyurdu. Açıklamada, “Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 vatandaşımız ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye giriş yapan 2 kişide olduğu gibi, bu kişilerden de gerekli numuneler alınmıştır. Sonuçlarının negatif olduğu saptanmış olup; önerilen süre boyunca karantinada tutulacaktır. Yapılan izlemelerde şu ana kadar 5 kişide herhangi bir klinik belirti veya semptoma rastlanmamıştır” denildi.
Bakanlık, karantina sürecinin devam edeceğini ve vatandaşların sağlık durumlarının yakından takip edildiğini bildirdi.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


