YAZ GELDİ! SELÇUKLU SABAH AKŞAM DEMEDEN İLAÇLANIYOR

Selçuklu Belediyesi Sağlık İşleri ve Park Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz mevsiminde vatandaşların yaşam konforunu artırmak amacıyla ilaçlama çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor. İlçede sinek ve haşerelerin oluşturabileceği olumsuz koşulların önüne geçmek için her mahallede düzenli ilaçlama yapılıyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından mart ayında başlatılan yabancı ot ve ağaç ilaçlama çalışmaları ekim ayına kadar devam edecek. Yaz döneminde ilçe sakinlerinin olumsuz etkilenmemesi için ilaçlamalar gece saatlerinde gerçekleştiriliyor.
Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri de belirlenen günlerde, olumsuz hava koşulları olmadığı sürece tüm mahallelerde periyodik ilaçlama yapıyor. Çalışmalarda Sağlık Bakanlığı onaylı, doğanın dengesini bozmayan ve insan sağlığına zarar vermeyen biyosidal ürünler kullanılıyor. ULV ilaçlama makineleriyle donatılan araçlar sayesinde cadde, sokak ve mahallelerde düzenli ilaçlama gerçekleştiriliyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirterek, “Hemşehrilerimizin sorunsuz bir yaz dönemi geçirmesi için tüm mahallelerimizde haftada en az bir kez ilaçlama yapıyoruz. Çevreye ve doğadaki diğer canlılara zarar vermemesi için kullandığımız kimyasallarda azami hassasiyet gösteriyoruz. İlçe sakinlerimizin yaşam konforunu artırmak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz.” dedi.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


