DOĞALGAZ PATLAMASI DAVASI BAŞLADI

Boşanma aşamasındaki eşine tehdit mesajı attığı iddia edilen Osman Ç., 17 kişinin yaralandığı ve apartmanın yıkıldığı patlamayla ilgili ilk duruşmada “Boruyu ben kesmedim” dedi.
DOĞALGAZ PATLAMASI DAVASI BAŞLADI
Kayıt Tarihi: 23.06.2026 22:31 - Son Güncelleme: 24.06.2026 20:28 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Karatay ilçesinde geçen yıl meydana gelen ve 17 kişinin yaralanmasına, bir apartmanın tamamen yıkılmasına neden olan doğal gaz patlamasının sanığı Osman Ç. (34), Konya 2’nci Asliye Ceza Mahkemesi’nde ilk kez hakim karşısına çıktı.

Olay, 5 Mayıs 2025’te Gaziosmanpaşa Mahallesi Menzil Caddesi’ndeki Karbel Siteleri’nde yaşanmıştı. Patlamanın ardından bina tamamen yıkılmış, çevredeki araçlar ve dairelerde büyük hasar oluşmuştu.

Hazırlanan iddianamede Osman Ç. hakkında “basit yaralama”, “mala zarar verme” ve “genel güvenliği tehlikeye sokmak” suçlarından toplamda onlarca yıl hapis cezası talep edildi.

Sanık Osman Ç., mahkemede yaptığı savunmada, “Doğal gaz borusunu ve hortumunu ben kesmedim. Kesildiği iddia edilen hortum mutfak tüpüne aitti. Bulaşık makinesini tamir ederken zarar görmüş olabilir. Kimseye zarar verme niyetim yoktu” ifadelerini kullandı.

Patlamada yaralanan mağdurlar ise sanıktan şikayetçi olduklarını belirterek tutuklanmasını istedi. Bir kiracı Ahmet Altun, “Gece patlama sesiyle uyandık, üzerimize tuğlalar düştü, kendimizi enkaz altında bulduk” sözleriyle yaşadıklarını anlattı.

Mahkeme heyeti, dosyadaki eksikliklerin giderilmesi için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.

ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler