DOĞALGAZ PATLAMASI DAVASI BAŞLADI

Karatay ilçesinde geçen yıl meydana gelen ve 17 kişinin yaralanmasına, bir apartmanın tamamen yıkılmasına neden olan doğal gaz patlamasının sanığı Osman Ç. (34), Konya 2’nci Asliye Ceza Mahkemesi’nde ilk kez hakim karşısına çıktı.
Olay, 5 Mayıs 2025’te Gaziosmanpaşa Mahallesi Menzil Caddesi’ndeki Karbel Siteleri’nde yaşanmıştı. Patlamanın ardından bina tamamen yıkılmış, çevredeki araçlar ve dairelerde büyük hasar oluşmuştu.
Hazırlanan iddianamede Osman Ç. hakkında “basit yaralama”, “mala zarar verme” ve “genel güvenliği tehlikeye sokmak” suçlarından toplamda onlarca yıl hapis cezası talep edildi.
Sanık Osman Ç., mahkemede yaptığı savunmada, “Doğal gaz borusunu ve hortumunu ben kesmedim. Kesildiği iddia edilen hortum mutfak tüpüne aitti. Bulaşık makinesini tamir ederken zarar görmüş olabilir. Kimseye zarar verme niyetim yoktu” ifadelerini kullandı.
Patlamada yaralanan mağdurlar ise sanıktan şikayetçi olduklarını belirterek tutuklanmasını istedi. Bir kiracı Ahmet Altun, “Gece patlama sesiyle uyandık, üzerimize tuğlalar düştü, kendimizi enkaz altında bulduk” sözleriyle yaşadıklarını anlattı.
Mahkeme heyeti, dosyadaki eksikliklerin giderilmesi için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

