MEGA TRAFİK EĞİTİMLERİ GELECEĞİN SÜRÜCÜLERİNİ YETİŞTİRİYOR

Meram Belediyesi’nin ödüllü eğitim projesi Meram Gelişim Akademisi (MEGA) kapsamında yürütülen trafik eğitimleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda tamamlandı. Binlerce öğrenci, uzman eğitmenler ve trafik polisleri eşliğinde aldığı teorik ve uygulamalı derslerle trafik bilinci kazanırken, güvenli yaşam kültürünün temel kurallarını öğrenme fırsatı buldu.
Çocuklar Kuralları Uygulamalı Olarak Öğrendi
Eğitimlere katılan ilkokul 4. sınıf öğrencileri, önce konferans salonlarında trafik kurallarına dair teorik bilgiler edindi. Ardından özel olarak hazırlanan eğitim parkurunda akülü araçlarla uygulamalı eğitimler gerçekleştirildi. Trafik ışıkları, kavşaklar, yaya geçitleri ve yön levhalarının bulunduğu bu parkurda öğrenciler, günlük yaşamda karşılaşacakları kuralları yaşayarak öğrenme imkânı buldu.

Başkan Kavuş: “Trafik Eğitimi Hayat Kurtarır”
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, eğitimlerin tamamlanması dolayısıyla yaptığı açıklamada, trafik bilincinin toplumun geleceği açısından kritik bir öneme sahip olduğunu belirtti. Kavuş, “Bugün öğrenilen bir kural, yarın bir hayatın kurtulmasına vesile olabilir. Bu nedenle trafik eğitimlerini sıradan bir faaliyet değil, geleceğe yapılan önemli bir yatırım olarak görüyoruz” dedi.
Başkan Kavuş ayrıca, eğitimlerin başarıyla yürütülmesine katkı sağlayan Konya İl Emniyet Müdürlüğü, Meram İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü personeline teşekkür ederek, çocukların güvenli geleceği için ortaya konan özverili katkıların değerine dikkat çekti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

