SELÇUKLU’DA SİGARA BIRAKMA STANDI

Selçuklu Belediyesi toplum sağlığını önceleyen çalışmalarına bir yenisini ekledi. İlçe Sağlık Müdürlüğü ile birlikte belediye hizmet binasında açılan sigara bırakma standında, vatandaşlara ve belediye personeline sigaranın zararları anlatıldı.
Etkinlikte sağlık ekipleri, sigarayı bırakmak isteyenlere bağımlılıkla mücadelede izlenebilecek yöntemler hakkında bilgi verdi. Katılımcılar ayrıca sigara bırakma polikliniklerinin sunduğu destek hizmetleri konusunda bilgilendirildi.
Standta karbonmonoksit nefes testi ve solunum fonksiyon testi yapılarak başvuranların sigara kullanım düzeyi ve akciğer sağlıkları değerlendirildi. Bu ölçümlerle hem tedavi planlaması hem de sigarayı bıraktıktan sonraki iyileşme süreci takip edilebiliyor.
Selçuklu Belediye Başkanı Ahmet Pekyatırmacı, çalışmaya ilişkin yaptığı açıklamada, toplum sağlığını destekleyen projelere önem verdiklerini belirterek, sigara kullanımının bireylerin sağlığını olumsuz etkilediği gibi toplum açısından da ciddi bir sorun olduğunu söyledi. Pekyatırmacı, bu tür etkinliklerle hem personelin hem de vatandaşların bilinçlenmesine katkı sağladıklarını ve sağlıklı bir toplum için çalışmaların süreceğini ifade etti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

