ODA BAŞKANINDAN UYARI: KAMPANYALAR ALDATICI

Konya Mobilyacılar Odası Başkanı Mehmet Günbaş, son dönemde internet üzerinden “kampanya” adıyla satılan mobilyalara ilişkin şikâyetlerin arttığını açıkladı. Günbaş, piyasa değerinin çok altında sunulan ürünlerin tüketiciler için ciddi riskler barındırdığını belirtti.

Günbaş, “Vatandaşlarımız cazip görseller ve düşük fiyatlarla sunulan ilanlara aldanıyor. Ancak ödemesi yapılan ürünlerin teslim edilmemesi, görseldekiyle ilgisi olmayan kalitesiz malzemeler, eksik montaj ve muhatap bulunamayan sahte sayfalar nedeniyle mağduriyetler yaşanıyor” ifadelerini kullandı.
Mobilyacılar Odası Başkanı, tüketicilerin alışveriş yaparken satıcıların fiziki adres ve iletişim bilgilerini sorgulamalarını, oda kaydı olup olmadığını kontrol etmelerini ve şahıs hesaplarına kontrolsüz para göndermemelerini tavsiye etti. Ayrıca fatura veya resmi satış sözleşmesi düzenlemeyen firmalardan alışveriş yapılmaması gerektiğini vurguladı.
Günbaş, hem tüketicilerin alın terini korumak hem de sektörün güvenilir esnafının zarar görmesini önlemek için bu uyarıları yaptıklarını belirterek, “Piyasa gerçeklerinin çok altında sunulan kampanyalar genellikle dolandırıcılık veya kalitesiz üretim tuzağıdır” dedi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

