KİTAP OKUMA PROJESİ ŞENLİKLERLE TAMAMLANDI

Karatay’da bu yıl altıncısı düzenlenen Kitap Okuma Projesi, öğrencilerin yoğun ilgisiyle tamamlandı. Eylül ayında başlayan proje kapsamında ortaokul öğrencilerine sekiz farklı kitap ulaştırıldı. Öğrenciler yıl boyunca bu kitapları okuyarak sınavlara katıldı.
Final etkinlikleri, projeye dahil olan okullarda düzenlenen şenliklerle gerçekleştirildi. Tatlıcak, Mehmetçik, Şehit Mehmet Düzenli İmam Hatip, Saraçoğlu İmam Hatip ve Nermin Agah Erdinç Topak Ortaokulu’nda yapılan programlarda öğrenciler sahne gösterileri, oyunlar ve çeşitli etkinliklerle eğlenceli bir gün yaşadı.
Başarılı Öğrencilere Ödül Verildi
Sınavlarda dereceye giren öğrenciler, Karatay Belediyesi Çocuk Meclisi koordinasyonunda düzenlenen Konya gezisine katıldı. Öğrenciler şehrin tarihi ve kültürel değerlerini yakından tanıma fırsatı buldu.
Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürü Turan Kayacılar, okuma alışkanlığının öğrencilerin akademik ve kişisel gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, “Okuma alışkanlığı edinen kişiler hangi mesleği yaparlarsa yapsınlar başarılı olurlar” dedi.
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca ise, “Okuma alışkanlığı geleceğe yapılan en önemli yatırımdır. Çocuklarımızın eğitim hayatına katkı sunacak projeleri sürdürmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Program sonunda sınavlarda dereceye giren okullara ödülleri, Hasan Kılca ve Turan Kayacılar tarafından takdim edildi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

