KONYA ANKARA'DA

Konya protokolünden oluşan heyet, Ankara’da gerçekleştirdiği ziyaretlerle hem sağlık yatırımlarını hem de yükseköğretim ve uluslararası işbirliği konularını gündeme taşıdı.
Vali İbrahim Akın, milletvekilleri ve Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile Konya’da devam eden ve planlanan sağlık yatırımlarını değerlendirdi.
GÖREV YAPMIŞ İSİMLERLE BULUŞMA

Vali Akın ve Başkan Altay, daha önce Konya’da görev yapan Ankara Valisi Yakup Canbolat, Cumhuriyet Başsavcısı Halil İnal ve İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’i ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundu.
YÖK VE TİKA’DA VERİMLİ İSTİŞARELER
Başkan Altay, YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar ve TİKA Başkanı Abdullah Eren ile yükseköğretim ve gönül coğrafyasında yürütülen hizmetlere dair görüşmeler gerçekleştirdi.
Başkan Altay, “Sağlık Bakanımızla Konya’daki yatırımları görüştük. Şehrimize gösterdikleri yakın ilgi ve destekleri için teşekkür ediyorum. Ayrıca YÖK ve TİKA Başkanlarımızla da verimli görüşmeler yaptık” ifadelerini kullandı.
Bu metni daha da zenginleştirmek için dilerseniz sağlık yatırımları detayları, yükseköğretim projeleri veya uluslararası işbirliği çalışmaları üzerine ek başlıklar ekleyebilirim.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


