KONYA ANKARA'DA

Konya protokolü Ankara’da bir dizi ziyaret gerçekleştirerek sağlık ve eğitim yatırımlarını masaya yatırdı.
KONYA ANKARA'DA
Kayıt Tarihi: 03.06.2026 12:00 - Son Güncelleme: 17.06.2026 23:36 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Konya protokolünden oluşan heyet, Ankara’da gerçekleştirdiği ziyaretlerle hem sağlık yatırımlarını hem de yükseköğretim ve uluslararası işbirliği konularını gündeme taşıdı.

Vali İbrahim Akın, milletvekilleri ve Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile Konya’da devam eden ve planlanan sağlık yatırımlarını değerlendirdi.

GÖREV YAPMIŞ İSİMLERLE BULUŞMA


Vali Akın ve Başkan Altay, daha önce Konya’da görev yapan Ankara Valisi Yakup Canbolat, Cumhuriyet Başsavcısı Halil İnal ve İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’i ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundu.

YÖK VE TİKA’DA VERİMLİ İSTİŞARELER

Başkan Altay, YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar ve TİKA Başkanı Abdullah Eren ile yükseköğretim ve gönül coğrafyasında yürütülen hizmetlere dair görüşmeler gerçekleştirdi.

Başkan Altay, “Sağlık Bakanımızla Konya’daki yatırımları görüştük. Şehrimize gösterdikleri yakın ilgi ve destekleri için teşekkür ediyorum. Ayrıca YÖK ve TİKA Başkanlarımızla da verimli görüşmeler yaptık” ifadelerini kullandı.

Bu metni daha da zenginleştirmek için dilerseniz sağlık yatırımları detayları, yükseköğretim projeleri veya uluslararası işbirliği çalışmaları üzerine ek başlıklar ekleyebilirim.

ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler