MHP KONYA’DA YENİ DÖNEM ATAMALARI YAPILDI

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Konya İl Başkanlığı’nda yeni dönem resmen başladı. İl Başkanı Sedat Göncü’nün başkanlığında oluşturulan İl Başkanlık Divanı kamuoyuna duyuruldu. Göncü, birlik ve vefa temelinde hareket edeceklerini, teşkilatın her bireyinin fikrine ve emeğine değer verileceğini vurguladı.
Yeni yönetimde farklı alanlardan sorumlu isimler yer aldı. İl Başkan Vekilliğine Oğuzhan Pamukçu getirilirken, teşkilatlardan sorumlu başkan yardımcısı Mustafa Durak oldu. İl Genel Sekreterliği görevini Orkun Dülger, mali işlerden sorumluluğu ise Bahadır Demircan üstlendi. Hukuk ve seçim işlerinden Halil Naci Kılıçarslan, yerel yönetimlerden Naim Süleyman Arnas, kamu kurumlarından Fatih Toklucu, mesleki kuruluşlardan Mustafa Kalaycı, Türk dünyasından Mithat Er sorumlu olacak.
Eğitim politikaları alanında Songül Gizem Yücel, medya ve dijital mecralarda Fatih Satılmış, bürokrasi ve protokol işlerinde Kadir Oruç, iş dünyasında Ahmet Köse, ekonomi ve ticaret politikalarında Ahmet Ceyhan görev aldı. Kültür, sanat ve spor faaliyetlerinden Mehmet Akif Dilber, şehit ve gazi yakınlarından Ekrem Can, çevre ve imar işlerinden Ali Babaoğlu, sosyal faaliyetlerden Fazlı Kaynar, araştırma ve stratejiden Halil Poçanoğlu, tarım ve kırsal kalkınmadan Mustafa Taha Çini, sağlık politikalarından ise Ali Eker sorumlu olacak.
Yeni İl Başkanlık Divanı, Konya’nın öncelikli meselelerine çözüm odaklı yaklaşmayı ve her ilçede vatandaşın yanında olmayı hedefliyor. İl Başkanı Göncü, birlik ve dayanışma içinde sürdürülecek çalışmalarla Konya’da güçlü bir teşkilat yapısı oluşturacaklarını ifade etti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

