28 İLÇEDE SONDAJ ÇALIŞMASI: HEDEF KESİNTİSİZ SU

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, şehir genelinde kesintisiz su hizmeti sağlamak için yatırımlarına hız verdi. Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 2026 yılı yatırım programı doğrultusunda 135 noktada sondaj çalışması planlandığını, bahar aylarıyla birlikte çalışmaların yoğunlaştırıldığını açıkladı.
Altay, şu ana kadar 37 noktada kuyu açım işleminin tamamlandığını, 19 ilçede 47 farklı noktada çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Merkez ve 28 ilçenin tamamında yürüttüğümüz yatırımlarla su azlığı yaşayan yerleşim yerlerinin kesintisiz içme suyuna kavuşturulması için yoğun bir gayret içerisindeyiz” dedi.

İklim Değişikliğine Karşı Önlem
Başkan Altay, açılan yeni kuyularla mevcut içme suyu altyapısının güçlendirildiğini ve vatandaşların kesintisiz suya erişiminin sağlandığını vurguladı. İklim değişikliği ve kuraklık riskine karşı önceden tedbir alındığını ifade eden Altay, KOSKİ’nin yeni sondaj ve kuyu açım çalışmalarıyla yer altı su kaynaklarını kontrollü şekilde hizmete kazandırdığını söyledi.
Su temin yatırımlarının özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su yetersizliklerinin önüne geçmeyi amaçladığını belirten Altay, çalışmaların şehir genelinde aralıksız sürdüğünü kaydetti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

