DOĞUMUNU YAPTIRDIĞI BEBEĞİN İKİZ BEBEKLERİNİ DE DÜNYAYA GETİRDİ

Konya’da 30 yıl önce ikiz olarak dünyaya gelen Ayşe Boz, ikiz bebeklerinin de aynı doktor tarafından doğurtulmasının mutluluğunu yaşadı. Necmettin Erbakan Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Ali Acar, Boz’un tüp bebek tedavisiyle gerçekleşen gebeliğinde doğuma eşlik etti.

Defne ve Doğan isimli bebekler hastanede bir süre yenidoğan servisinde tedavi gördükten sonra taburcu edildi. Boz, “Dünyaya gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk insanlardan biri Ali hocaydı. Şimdi çocuklarım da aynı şeyi yaşadı. Çocuklarıma bırakabileceğim en güzel anı bu oldu” sözleriyle duygularını dile getirdi.
Prof. Dr. Ali Acar ise, “Annesinin ikiz doğumunu gerçekleştirdiğimiz ve elimizde büyüyen bir bebeğin yıllar sonra yine ikiz gebelikle bize gelmesi ve bu kez onun ikiz bebeklerini dünyaya getirmemiz çok sık rastlanan bir durum değildir” ifadelerini kullandı.
Bu özel doğum, hem anne hem de doktor için unutulmaz bir anı olarak kayıtlara geçti.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

