DOĞUMUNU YAPTIRDIĞI BEBEĞİN İKİZ BEBEKLERİNİ DE DÜNYAYA GETİRDİ

Konya’da 30 yıl önce ikiz olarak dünyaya gelen Ayşe Boz’un ikiz bebeklerini, kendi doğumunu gerçekleştiren Prof. Dr. Ali Acar dünyaya getirdi.
DOĞUMUNU YAPTIRDIĞI BEBEĞİN İKİZ BEBEKLERİNİ DE DÜNYAYA GETİRDİ
Kayıt Tarihi: 22.06.2026 12:11 - Son Güncelleme: 25.06.2026 00:27 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Konya’da 30 yıl önce ikiz olarak dünyaya gelen Ayşe Boz, ikiz bebeklerinin de aynı doktor tarafından doğurtulmasının mutluluğunu yaşadı. Necmettin Erbakan Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Ali Acar, Boz’un tüp bebek tedavisiyle gerçekleşen gebeliğinde doğuma eşlik etti.  


Defne ve Doğan isimli bebekler hastanede bir süre yenidoğan servisinde tedavi gördükten sonra taburcu edildi. Boz, “Dünyaya gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk insanlardan biri Ali hocaydı. Şimdi çocuklarım da aynı şeyi yaşadı. Çocuklarıma bırakabileceğim en güzel anı bu oldu” sözleriyle duygularını dile getirdi.  

Prof. Dr. Ali Acar ise, “Annesinin ikiz doğumunu gerçekleştirdiğimiz ve elimizde büyüyen bir bebeğin yıllar sonra yine ikiz gebelikle bize gelmesi ve bu kez onun ikiz bebeklerini dünyaya getirmemiz çok sık rastlanan bir durum değildir” ifadelerini kullandı.  

Bu özel doğum, hem anne hem de doktor için unutulmaz bir anı olarak kayıtlara geçti.  


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler