KARATAY’DA “BİR ATIK ÇOK ŞEY DEĞİŞTİRİR” PROJESİNDE ÖDÜL SEVİNCİ

Karatay Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen yarışmada 47 bin 392 kilogram atık geri dönüşüme kazandırıldı, dereceye giren okullar piknik, şenlik ve sinema etkinlikleriyle ödüllendirildi.
KARATAY’DA “BİR ATIK ÇOK ŞEY DEĞİŞTİRİR” PROJESİNDE ÖDÜL SEVİNCİ
Kayıt Tarihi: 21.06.2026 14:02 - Son Güncelleme: 24.06.2026 19:34 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Karatay Belediyesi ile Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen “Bir Atık Çok Şey Değiştirir” 3. Atık Toplama Yarışması sonuçlandı. 16 Mart–22 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen yarışmada toplam 47 bin 392 kilogram atık geri dönüşüme kazandırıldı.

Yarışmada birinci olan okullar piknik, ikinci olan okullar okul şenlikleri, üçüncü olan okullar ise açık hava sinema etkinlikleriyle ödüllendirildi. Öğrenciler farklı tarihlerde düzenlenen etkinliklerde oyunlar, sportif faaliyetler ve eğlenceli aktivitelerle keyifli vakit geçirdi.

Son etkinlik Karatay Şehir Parkı’nda düzenlenen piknik oldu. Programa Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürü Turan Kayacılar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Başkan Hasan Kılca, çevre bilinci konusunda gösterdikleri duyarlılıktan dolayı öğrencilere teşekkür ederek, “Amacımız çocuklarımızın çevre konusunda bilinçlenmesini sağlamaktır. Geri dönüşüm alışkanlığının küçük yaşlarda kazanılması çok önemli. Çevreye duyarlı nesiller yetiştirmek için eğitim ve farkındalık çalışmalarımız sürecek.” dedi.


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler