KARATAY’DA “BİR ATIK ÇOK ŞEY DEĞİŞTİRİR” PROJESİNDE ÖDÜL SEVİNCİ

Karatay Belediyesi ile Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen “Bir Atık Çok Şey Değiştirir” 3. Atık Toplama Yarışması sonuçlandı. 16 Mart–22 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen yarışmada toplam 47 bin 392 kilogram atık geri dönüşüme kazandırıldı.
Yarışmada birinci olan okullar piknik, ikinci olan okullar okul şenlikleri, üçüncü olan okullar ise açık hava sinema etkinlikleriyle ödüllendirildi. Öğrenciler farklı tarihlerde düzenlenen etkinliklerde oyunlar, sportif faaliyetler ve eğlenceli aktivitelerle keyifli vakit geçirdi.
Son etkinlik Karatay Şehir Parkı’nda düzenlenen piknik oldu. Programa Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürü Turan Kayacılar, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Başkan Hasan Kılca, çevre bilinci konusunda gösterdikleri duyarlılıktan dolayı öğrencilere teşekkür ederek, “Amacımız çocuklarımızın çevre konusunda bilinçlenmesini sağlamaktır. Geri dönüşüm alışkanlığının küçük yaşlarda kazanılması çok önemli. Çevreye duyarlı nesiller yetiştirmek için eğitim ve farkındalık çalışmalarımız sürecek.” dedi.
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

