KARATAY'DAN POLİS TEŞKİLATINA 60 MİLYON TL’LİK YATIRIM

Karatay Belediyesi, ilçenin güvenlik ihtiyaçlarına yönelik önemli bir yatırımı hayata geçiriyor. İstiklal Mahallesi’nde yapımına başlanan Polis Merkezi tamamlandığında Konya İl Emniyet Müdürlüğü’ne teslim edilecek.
Toplam 3 bin 379 metrekare arsa üzerine inşa edilen merkez, 976 metrekarelik kapalı alana sahip olacak. Bodrum, zemin ve bir kattan oluşacak bina yaklaşık 60 milyon TL’ye mal olacak. Modern mimarisiyle dikkat çekecek merkez, hem vatandaşların daha kolay hizmet almasına hem de emniyet personelinin daha iyi şartlarda görev yapmasına imkan sağlayacak.
Yeni Polis Merkezi, vatandaşların temel hak ve özgürlüklerinin korunmasına, toplum düzeninin güçlendirilmesine ve güvenlik hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine katkı sunacak. Proaktif polis anlayışını destekleyecek merkez, adalet ve güvenlik hizmetlerinin daha güçlü şekilde yürütülmesine zemin oluşturacak.
KILCA: EMNİYET GÜÇLERİMİZ İÇİN NE YAPSAK AZ
Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, “Emniyet güçlerimiz toplumun huzuru için gece gündüz demeden çalışıyor. Kahraman ve fedakâr emniyet güçlerimiz için ne yapsak az. İstiklal Mahallemize kazandıracağımız Polis Merkezimiz modern ve kullanışlı yapısıyla önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Yıl sonuna kadar tamamlamayı hedefliyoruz. İlçemize, emniyet teşkilatımıza ve şehrimize hayırlı olsun” dedi.
YORUM YAP
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN ARASINDA VİZE MUAFİYETİ GELDİ
BAKAN BOLAT: KİŞİ BAŞI GELİR 18 BİN DOLARI AŞTI
KREDİ KARTI AİDATI NASIL GERİ ALINIR
GENÇLERİN DERDİNİ YAPAY ZEKAYA ANLATMASI YALNIZLIK SİNYALİ
BAKAN TEKİN 2026-2027 EĞİTİM SİSTEMİNİ ANLATTI
Benzer Haberler


