KARATAY'DAN POLİS TEŞKİLATINA 60 MİLYON TL’LİK YATIRIM

KARATAY'DAN POLİS TEŞKİLATINA 60 MİLYON TL’LİK YATIRIM
Kayıt Tarihi: 03.06.2026 12:13 - Son Güncelleme: 18.06.2026 00:16 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Karatay Belediyesi, ilçenin güvenlik ihtiyaçlarına yönelik önemli bir yatırımı hayata geçiriyor. İstiklal Mahallesi’nde yapımına başlanan Polis Merkezi tamamlandığında Konya İl Emniyet Müdürlüğü’ne teslim edilecek.

Toplam 3 bin 379 metrekare arsa üzerine inşa edilen merkez, 976 metrekarelik kapalı alana sahip olacak. Bodrum, zemin ve bir kattan oluşacak bina yaklaşık 60 milyon TL’ye mal olacak. Modern mimarisiyle dikkat çekecek merkez, hem vatandaşların daha kolay hizmet almasına hem de emniyet personelinin daha iyi şartlarda görev yapmasına imkan sağlayacak.

Yeni Polis Merkezi, vatandaşların temel hak ve özgürlüklerinin korunmasına, toplum düzeninin güçlendirilmesine ve güvenlik hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine katkı sunacak. Proaktif polis anlayışını destekleyecek merkez, adalet ve güvenlik hizmetlerinin daha güçlü şekilde yürütülmesine zemin oluşturacak.

KILCA: EMNİYET GÜÇLERİMİZ İÇİN NE YAPSAK AZ

Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca, “Emniyet güçlerimiz toplumun huzuru için gece gündüz demeden çalışıyor. Kahraman ve fedakâr emniyet güçlerimiz için ne yapsak az. İstiklal Mahallemize kazandıracağımız Polis Merkezimiz modern ve kullanışlı yapısıyla önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Yıl sonuna kadar tamamlamayı hedefliyoruz. İlçemize, emniyet teşkilatımıza ve şehrimize hayırlı olsun” dedi.


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler