KONYA MÜFTÜLÜĞÜ’NDE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI

Konya Müftülüğü’nde, bağımlılık riski altındaki gençlere yönelik yürütülen proje kapsamında istişare toplantısı gerçekleştirildi. İl Müftü Yardımcısı Mustafa Şimşek başkanlığında İl Müftülüğü Konferans Salonu’nda yapılan toplantıya, ilçe müftülüklerinde görevli bağımlılık koordinatörleri katıldı.
Toplantıda, gençlere yönelik manevi destek çalışmaları, bağımlılıkla mücadelede uygulanacak yöntemler ve proje kapsamında hayata geçirilecek faaliyetler ele alındı. İl Müftü Yardımcısı Mustafa Şimşek, bağımlılıkla mücadelenin toplumun geleceği açısından kritik bir öneme sahip olduğunu vurgulayarak, çalışmaların kararlılıkla sürdürülmesi gerektiğini ifade etti. Şimşek, özverili katkılarından dolayı tüm personele teşekkür etti.
Program, İl Müftülüğü Bağımlılık Koordinatörleri Mustafa Uslu ve Ümmügülsüm Parlar’ın yaptığı sunumların ardından karşılıklı fikir alışverişi ve değerlendirmelerle sona erdi.
,
YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

