KONYA MÜFTÜLÜĞÜ’NDE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI

KONYA MÜFTÜLÜĞÜ’NDE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE TOPLANTISI
Kayıt Tarihi: 23.06.2026 12:50 - Son Güncelleme: 25.06.2026 00:28 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Konya Müftülüğü’nde, bağımlılık riski altındaki gençlere yönelik yürütülen proje kapsamında istişare toplantısı gerçekleştirildi. İl Müftü Yardımcısı Mustafa Şimşek başkanlığında İl Müftülüğü Konferans Salonu’nda yapılan toplantıya, ilçe müftülüklerinde görevli bağımlılık koordinatörleri katıldı.  

Toplantıda, gençlere yönelik manevi destek çalışmaları, bağımlılıkla mücadelede uygulanacak yöntemler ve proje kapsamında hayata geçirilecek faaliyetler ele alındı. İl Müftü Yardımcısı Mustafa Şimşek, bağımlılıkla mücadelenin toplumun geleceği açısından kritik bir öneme sahip olduğunu vurgulayarak, çalışmaların kararlılıkla sürdürülmesi gerektiğini ifade etti. Şimşek, özverili katkılarından dolayı tüm personele teşekkür etti.  

Program, İl Müftülüğü Bağımlılık Koordinatörleri Mustafa Uslu ve Ümmügülsüm Parlar’ın yaptığı sunumların ardından karşılıklı fikir alışverişi ve değerlendirmelerle sona erdi.  

,

ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler