YEŞİL FEST MERAM’DA ÇOCUKLARI BİLİNÇLENDİRDİ

Meram’da düzenlenen “Yeşil Fest”te çocuklar geleneksel oyunlarla eğlenirken bağımlılıklara karşı bilinçlendirildi.
YEŞİL FEST MERAM’DA ÇOCUKLARI BİLİNÇLENDİRDİ
Kayıt Tarihi: 23.06.2026 13:57 - Son Güncelleme: 24.06.2026 20:27 - Editör: Sümeyye Can
YAZI
A

Meram Belediyesi Gençlik Meclisi ve Yeşilay Konya Gençlik Komisyonu iş birliğinde düzenlenen “Yeşil Fest”, Lalabahçe Mehmet Fevzi ve Atiye Atçeken İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Festivalde çocuklar geleneksel oyunlarla doyasıya eğlenirken, bağımlılıklara karşı da bilinçlendirildi.  


“Sağlıklı Nesiller, Mutlu Yarınlar” sloganıyla hayata geçirilen etkinlikte mendil kapmaca, yakan top, halat çekme, çuval yarışı ve kelime türetme gibi oyunlarla öğrenciler hem fiziksel aktiviteler yaptı hem de sosyal becerilerini geliştirdi. Meram Belediyesi tarafından çocuklara limonata ve pamuk şekeri ikram edildi, gün sonunda yarışmalarda dereceye girenlere çeşitli hediyeler verildi.  

Yeşilay Konya Şube Başkanı Prof. Dr. Yağmur Küçükbezirci, bağımlılıkların çocukların sosyal ilişkilerini ve akademik başarılarını olumsuz etkilediğini vurgulayarak, “Gerçek özgürlük bağımlılıklardan uzak durabilmektir” dedi. Meram Gençlik Meclisi Başkanı Abdulkahar Karaçay ise, çocukların sağlıklı bireyler olarak yetişmesinin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek, gençlerin ve çocukların yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.  

Festival, 2026 “Bağımsızlık Yılı” kapsamında bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmayı hedeflerken, Meram’ın yeşiline yakışan renkli görüntülere sahne oldu.  


ETİKETLER:

YORUM YAP

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Benzer Haberler

Nöbetçi Eczane

Kategorideki Diğer Haberler