YEŞİL FEST MERAM’DA ÇOCUKLARI BİLİNÇLENDİRDİ

Meram Belediyesi Gençlik Meclisi ve Yeşilay Konya Gençlik Komisyonu iş birliğinde düzenlenen “Yeşil Fest”, Lalabahçe Mehmet Fevzi ve Atiye Atçeken İlkokulu’nda gerçekleştirildi. Festivalde çocuklar geleneksel oyunlarla doyasıya eğlenirken, bağımlılıklara karşı da bilinçlendirildi.

“Sağlıklı Nesiller, Mutlu Yarınlar” sloganıyla hayata geçirilen etkinlikte mendil kapmaca, yakan top, halat çekme, çuval yarışı ve kelime türetme gibi oyunlarla öğrenciler hem fiziksel aktiviteler yaptı hem de sosyal becerilerini geliştirdi. Meram Belediyesi tarafından çocuklara limonata ve pamuk şekeri ikram edildi, gün sonunda yarışmalarda dereceye girenlere çeşitli hediyeler verildi.
Yeşilay Konya Şube Başkanı Prof. Dr. Yağmur Küçükbezirci, bağımlılıkların çocukların sosyal ilişkilerini ve akademik başarılarını olumsuz etkilediğini vurgulayarak, “Gerçek özgürlük bağımlılıklardan uzak durabilmektir” dedi. Meram Gençlik Meclisi Başkanı Abdulkahar Karaçay ise, çocukların sağlıklı bireyler olarak yetişmesinin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığını belirterek, gençlerin ve çocukların yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Festival, 2026 “Bağımsızlık Yılı” kapsamında bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturmayı hedeflerken, Meram’ın yeşiline yakışan renkli görüntülere sahne oldu.

YORUM YAP
TÜRKİYE’YE GÖÇ DALGASI DEVAM EDİYOR
DSÖ: HANTAVİRÜS SALGINI SONA YAKLAŞIYOR
HANEHALKI BEKLENTİ ANKETİ YAYINLANDI
SAVAŞ BİTTİ TAZMİNAT KAVGASI BAŞLADI
KONUT SATIŞINDA SERT DÜŞÜŞ
İMZALAR ATILDI: TRUMP İSRAİL’İ ELEŞTİRDİ
TARIMDA ÜRETİCİ MALİYETLERİ YÜKSELDİ
ABD-İRAN SAVAŞI BİTTİ Mİ? ANLAŞMADA NELER VAR?
YARGITAY'IN KARAR BOZMA HAKKI SINIRLANDIRILACAK
Benzer Haberler

